Ostatnio na forum CRM pojawiło się pytanie co w Dynamics CRM znaczy błąd „Precision must be an integer within the allowed range: 0 for integers, 0 to 4 for money, 0 to 10 for decimal, and 0 to 5 for float fields” podczas oglądania w CRM szans sprzedaży, ofert lub produktów na szansach sprzedaży i ofertach. Jeśli też trafiłaś/eś na taki błąd i nigdzie nie możesz znaleźć o co chodzi (google wiele na ten temat nie mówi poza linkami do pytań pozostawionych bez odpowiedzi…), odpowiedź znajdziesz poniżej. A Maciek dostał odpowiedż już wcześniej tutaj: http://social.microsoft.com/Forums/en-US/crmdevelopment/thread/8e02cea2-bef8-45d8-b67a-6cb360ad8f2c :).
Otóż, ten błąd nie wynika wcale z tego, że któreś pole ma źle ustawioną precyzję. Wynika raczej z faktu, że produkt, który został dodany do oferty lub szansy sprzedaży nie jest obecny w cenniku wykorzystanym przez tę szansę sprzedaży/ofertę. Rozwiązaniem jest dodanie produktu do cennika, który jest użyty w danej szansie lub ofercie. I już. Tyle 🙂
W przypadku tego błędu ciekawy jest fakt, że jego treść nie mówi zupełnie nic o przyczynie :))
Prawda :). Tak bywa czasem, w CRM na szczęście i tak bardzo rzadko.
A tak na marginesie, wysyłamy maila do klienta (przez klienta rozumiem obiekt encji account). Czy jest sposób na sprawdzenie czy e-mail doszedł ??