I to już od ponad dwóch tygodni. Piszę dopiero teraz z dwóch przyczyn – wreszcie mam trochę czasu i wreszcie udało mi się sprawdzić czy system w ogóle działa po zainstalowaniu Rollup’a. I okazuje się, że działa :).
Rollup 1 dla Dynamics CRM 4.0 to taki „service pack” dla CRM’a – zawiera kilkadziesiąt poprawek. Część z nich była już wcześniej dostępna w postaci odpowiednich KB, a część jest zupełnie nowa. Tak czy inaczej, warto Rollup’a zainstalować. Naprawia bowiem kilka często pojawiających się błędów, od błędów JScriptu nagle pojawiających się w Outlook’u, przez brak przypisania spraw w niektórych przypadkach do konretnych użytkowników aż po zawieszanie się klienta dla Outlook. Może Wam pomóc! Mi pomógł…
Pamiętajcie, że Rollup jest dostępny osobno dla serwera Dynamics CRM, dla klienta Dynamics CRM dla Outlook i dla Email Router’a!
Rollup 1 jest do ściągnięcia stąd: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=57c6267b-3b13-49dd-bfed-3cc83633aea7&displaylang=en, a opis wszystkich zawartych poprawek jest tu: http://support.microsoft.com/Kb/952858