Standardowo 8 tygodni po Rollup 11 ukazał się Update Rollup 12. Niestety nie udało mi się wyprzedzić grupy produktowej z tą informacją, bo ostatnio ciężko u mnie o wolny czas ;). Ale do rzeczy…
Oczywiście Update Rollup 12 jest kumulatywny, czyli zawiera wszystkie poprawki z poprzednich Rollup’ów. Ale pamiętajcie, że dla dodatku do Outlook i Data Migration Manager’a konieczne jest wcześniejsze zainstalowanie Update Rollup 7 z uwagi na zmiany, jakie wprowadzał w strukturze danych i plików. Przed instalacją UR 12 konieczna jest też reinstalacja pakietów językowych (MUI packs) i wcześniejsza instalacja .NET 3.5 SP1.
Co poprawia Rollup 12?
- kilka błędów spowodowanych przez instalację poprzednich Rollup’ów 🙂
- pozwala wdrażać zasady Rule Deployment Manager’em naExchange 2010! To jedna z ważniejszych zmian, które daje UR 12
- przyspieszony został mechanizm „szybkiego wyszukiwania” (quick find)
- naprawia błąd ze zbyt dużym zużyciem CPU podczas edycji atrybutów encji na serwerze z Windows 2008. Nikt do tej pory nie znalazł przyczyny tego zachowania. Ale już nie trzeba szukać 🙂
- naprawia rzadką sytuację z ginięciem spotkań w kalendarzu po zaśledzeniu ich w CRM (do momentu synchronizacji)
- raport „Zaniedbane konta” pokazywał czasem konta z działaniami z ostatniego tygodnia – już nie
- czeska wersja klienta Outlook często powodowała zawieszanie Outlook’a 🙂
- w kliencie mobilnym nie dało się wyświetlić rekordów powiązanych, jeśli w polu głównym miały więcej niż 30 znaków
- błąd JScript w Kreatorze Raportów, który pojawiał się po edycji właściwości niektórych kolumn na serwerze z Rollup’em 8
Update Rollup 12 nie przyniósł rewolucji. Jest raczej kolejnym fajnym zbiorem przydatnych poprawek. Więcej informacji o UR 12 jest tutaj: http://support.microsoft.com/kb/2028381, a Update Rollup 12 można ściągnąć stąd: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=pl&FamilyID=a80147f8-130e-492d-93d3-e16e6b2e2fa1.
Witam Panie Jakubie.
Zainstalowałem na nowym serwerze Windows 2008 R2 wraz z SQL 2008 R2 CRM 4.0. Zgodnie, również z Pana sugestią, zainstalowałem Update 7 do tegoż CRM a następnie, jako, że kumulatywny Update 12. Niestety po takim manawrze mam następujący problem:
– Brak możliwości zainstalowania Data Migration Manager’a
– Brak możlowości zainstalowania klienta Outlook dla wersji 2010 PL
Czy jest coś co powienien zrobić, a czego zapewne zapomniałem? Czy jest jakieś narzędzie, które pozwoliłoby mi na zbadanie stanu serwera i ewentualne wsparcie mnie w diagnozie problemu?
pozdrawiam