Ponieważ od pewnego czasu pracujemy już z Dynamics CRM 2011 (ja jako MVP bezpośrednio z Grupą Produktową, a Netwise jako członek programu Metro) mieliśmy już okazję „przeklikać” większość nowych funkcjonalności i nie raz użyliśmy już plugin’ów i rozszerzeń. Miło mi się pochwalić, że nasz zespół do tej pory w samej tylko wersji BETA znalazł już 6 błędów, z których 3 po naszych wskazówkach będzie naprawione w kolejnych wersjach CRM 2011 (następne build’y). Tutaj akurat największe uznanie należy się nie mi (1 błąd), ale Tomkowi Filipowiczowi (http://www.xrmconsulting.pl), który zgłosił już 5 błędów i co tydzień przynosi nowy :).
Ja osobiście bardzo się cieszę, bo realnie przyczyniamy się do tego, żeby Dynamics CRM 2011 był w momencie premiery naprawdę dojrzały, bezbłędny i rewelacyjny! :). Cieszę się też dlatego, bo z punktu widzenia Microsoft Corporation i grupy odpowiedzialnej za rozwój CRM „jacyś goście” z nikomu nieznanej w Redmond Polski pomogli znaleźć i rozwiązać błędy w kluczowym biznesowym systemie Microsoft.
Tomek, jesteś wielki ziom! 🙂
Przecież wiesz Kuba że Tomasz vel Yeti jest z kosmosu to i ma osiągnięcia lepsze.
No, nadrobię w samolocie! Dam radę. Nie mam czasu na nic Eryczku, więc 1 błąd znaleziony gdzieś w pociągu w trakcie pobytu w Warsie liczy się potrójnie! Albo poszóstnie. O. I tyle mam do powiedzenia w tym temacie 😀
Ale Tomek rozwala grupę produktową tymi błędami 🙂
W odpowiedzi na komentarz, który był niby pytaniem (a tak naprawdę reklamą jakiejś firmy) i nie został tu opublikowany – tak, MS zmienił podejście do generowania korespondencji seryjnej. Wreszcie pozwala na to, w czym braki miał Dynamics CRM 4.0.
A jakieś szczegóły ? Nowy mechanizm, czy ulepszony mail merge ?