Ponieważ od pewnego czasu pracujemy już z Dynamics CRM 2011 (ja jako MVP bezpośrednio z Grupą Produktową, a Netwise jako członek programu Metro) mieliśmy już okazję „przeklikać” większość nowych funkcjonalności i nie raz użyliśmy już plugin’ów i rozszerzeń. Miło mi się pochwalić, że nasz zespół do tej pory w samej tylko wersji BETA znalazł już 6 błędów, z których 3 po naszych wskazówkach będzie naprawione w kolejnych wersjach CRM 2011 (następne build’y). Tutaj akurat największe uznanie należy się nie mi (1 błąd), ale Tomkowi Filipowiczowi (http://www.xrmconsulting.pl), który zgłosił już 5 błędów i co tydzień przynosi nowy :).

Ja osobiście bardzo się cieszę, bo realnie przyczyniamy się do tego, żeby Dynamics CRM 2011 był w momencie premiery naprawdę dojrzały, bezbłędny i rewelacyjny! :). Cieszę się też dlatego, bo z punktu widzenia Microsoft Corporation i grupy odpowiedzialnej za rozwój CRM „jacyś goście” z nikomu nieznanej w Redmond Polski pomogli znaleźć i rozwiązać błędy w kluczowym biznesowym systemie Microsoft.

Tomek, jesteś wielki ziom! 🙂

Reklamy