Dziś oficjalnie publikujemy jedyną, niepowtarzalną, najlepszą 😉 książkę opisującą wszystko, czego może potrzebować konsultant uczący się Microsoft Dynamics CRM – CRM Field Guide. Ta ogromne pozycja pokrywa na swoich kartach wszystko od instalacji i konfiguracji każdego komponentu systemu, przez najlepsze praktyki ustawień bezpieczeństwa, przez dostosowania raportów, przez wykorzystanie CRM do konkretnych scenariuszy sprzedażowy, marketingowych i innych, aż do integracji CRM z innymi systemami z linii Dynamics aż po zarządzanie projektami wdrożeń CRM:

„The CRM Field Guide” to książka wyjątkowa, bo napisana przez 19 MVP z całego świata, którzy podzielili się wiedzą z realnego życia i z prawdziwych wdrożeń platformy Microsoft Dynamics CRM na ponad 940 stronach!!! Miło mi poinformować, że w zaszczytnym gronie autorów znalazłem się i ja :). Poza wkładem do kilku rozdziałów, napisałem cały swój rozdział poświęcony integracji Microsoft Dynamics CRM z systemami ERP z linii Dynamics za pomocą Connector for Microsoft Dynamics. Rozdział ten został przez wydawcę i recenzentów z Microsoft roboczo okrzyknięty „Connector – from Zero to Hero” i tak już zostało. Na razie mało kto na świecie w ogóle wie, że taki konektor istnieje. Mam nadzieję, że mój rozdział to zmieni :).

Pełna lista rozdziałów książki:
Chapter 1 – Building the Foundation
Chapter 2 – CRM Server Installation & Configuration
Chapter 3 – CRM Outlook Client Installation & Configuration
Chapter 4 – CRM 4 Upgrade to CRM 2011
Chapter 5 – E-mail Router Installation & Troubleshooting E-mail Router
Chapter 6 – Security Best Practices
Chapter 7 – Sales Management Best Practices
Chapter 8 – Service Management Best Practices
Chapter 9 – Marketing Management Best Practices
Chapter 10 – The Power of CRM & Outlook
Chapter 11 – Dynamics CRM Goal Management
Chapter 12 – Processes
Chapter 13 – Aligning Reports to the Audience
Chapter 14 – Report Development
Chapter 15 – SharePoint & CRM: Better Together
Chapter 16 – CRM Outlook Optimization & Troubleshooting
Chapter 17 – CRM Server Optimization, Maintenance & Monitoring
Chapter 18 – Data Management Best Practices
Chapter 19 – User Adoption
Chapter 20 – Customization Strategies
Chapter 21 – Introduction to Solutions
Chapter 22 – Solution Management & Troubleshooting
Chapter 23 – Dynamics Connector – From Zero to Hero
Chapter 24 – Rapid Development Best Practices
Chapter 25 – Community Resources

Książka jest oczywiście po angielsku (bo została wydana w USA) i jest dostępna w wersji papierowej i eletronicznej we wszystkich księgarniach. Oficjalna strona naszej książki to: http://www.crmfieldguide.com/. Na stronie książki dostępne są szczegółowe opisy rozdziałów, treść elektroniczna oraz wszystkie materiały, które nie są papierowe ;).

Książka dostępna jest też na Amazon: CRM Field Guide.

Zapraszam do zakupu każdego, kto chce wiedzieć o Dynamics CRM wszystko! Dla tych, którzy będą chcieli autograf gratis :).

Reklama